قوانین و مقررات

چراغ قوه نایتکر MH25S

ویژگی ها
۱۸۰۰ لومن قدرت روشنایی ۵۰۴ متر پرتاب نور
دارای باتری ۲۱۷۰۰ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر
دو حالت کاربری روشنایی روزانه و تاکتیکال
۵ سطح روشنایی و ۳ حالت چشمک زن
سازگار با سه مدل باتری لیتیومی
دارای نشانگر توان و میزان شارژ باتری
لنزهای نوری با پوشش دو طرفه ضد خش
ماژول تنظیم دمای پیشرفته (ATR)
دارای استاندارد ضدآب IP۶۸
ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم درجه Aero

۱ ریال
محصولات مرتبط

این چراغ قوه با قدرت ۱۸۰۰ لومن است که با توجه پوشش کریستالی و فناوری اپتیکی که در این چراغ قوه به کار رفته ، قادر است تا فاصله ۵۰۴ متری را برای شما روشن کند. اگر دنبال چراغ قوه دوربرد برای مشاهده اهداف و فواصل دور هستید این چراغ قوه با ۲ حالت کاربری ، ۵ سطح روشنایی و ۳ حالت چشمک زن با طراحی کلاسیک و کاربرپسند خود می تواند یکی از گزینه های مطمئن برای کارهایی نظیر شکار ، طبیعت گردی برای مشاهده اهداف در فواصل دور باشد.
حالت کاربری روشنایی
چراغ قوه MH۲۵S دو حالت کاربری را برای کاربران و موقعیت‌های مختلف فراهم می‌کند.
حالت روزانه (تنظیم پیش فرض): در این حالت کاربری شما به، ۵ سطح روشنایی و ۳ حالت چشمک زن (STROBE، BEACON و SOS) دسترسی دارید.
حالت تاکتیکال: در این حالت اگر به تصویر پایین دقت کنید حالت های روشنایی برعکس شده و ابتدا به نور توربو دسترسی خواهید داشت.
برای انتخاب حالت کاربری دلخواه خود لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:
۱. هنگامی‌که چراغ قوه خاموش است، در حالی که دکمه Mode ( دکمه روی بدنه ) را نگه داشته اید، کلید انتهایی را فشار دهید.
۲. دکمه روی بدنه را برای حدود ۳ ثانیه نگه دارید. سپس ال ای دی اصلی چراغ قوه حالت کاربری را نشان می‌دهد. یک بار چشمک زدن برای روزانه و دو بار چشمک زدن حالت تاکتیکال را نشان می دهد.
۳. دکمه روی بدنه را رها کنید، و چراغ قوه پس از این فرآیند به طور خودکار روشن می‌شود.
حالت‌های چشمک زن (STROBE / BEACON / SOS)
حالت روزانه: وقتی چراغ روشن است، دکمه روی بدنه را نگه دارید تا به حالت‌های چشمک زن STROBE – BEACON – SOS دسترسی پیدا کنید.
حالت تاکتیکال: هنگامی‌که چراغ قوه روشن است، دکمه روی بدنه را برای دسترسی به حالت چشمک زن STROBE فشار دهید.
• هنگامی‌که یکی از حالت‌های چشمک زن روشن است، برای خروج و بازگشت به سطح روشنایی قبلی، دکمه اصلی را فشار دهید. یا کلید انتهایی را فشار دهید تا چراغ خاموش شود.
روشنایی لحظه ای تاکتیکال
کلید انتهایی را تا نیمه فشار داده و نگه دارید تا چراغ به صورت لحظه ای روشن شود. رها کنید تا خاموش شود. این حالت برای موارد اضطراری و دفاع شخصی مناسب است.
باتری های سازگار
چراغ قوه ( ام اچ بیست و پنج اس ) با سه مدل باتری لیتیومی سازگار است. باتری اصلی که برای این چراغ قوه کمپانی نایتکر در نظر گرفته ، یک باتری قدرتمند ۲۱۷۰۰ ( NL۲۱۵۰ ) با ظرفیت عالی ۵۰۰۰ میلی آمپر است. علاوه بر باتری اصلی شما می توانید چراغ قوه را با یک باتری ۱۸۶۵۰ یا دو عدد باتری CR۱۲۳ / RCR۱۲۳ هم روشن نمایید.
شارژ باتری
این چراغ قوه مجهز به سیستم شارژ هوشمند بوده. برای شارژ باتری ، بر روی بدنه یک ورودی USB-C در نظر گرفته شده که با برداشتن درپوش سیلیکونی و اتصال کابل چراغ به یک منبع تغذیه خارجی (به عنوان مثال یک آداپتور استاندارد موبایل) فرآیند شارژ شروع شود. زمان شارژ کامل باتری لیتیوم یونی ۲۱۷۰۰ (۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت) از طریق آداپتور ۵V/۲A تقریباً ۳ ساعت ۵۰ دقیقه زمان می برد.
نشانگر وضعیت شارژ
در طول فرآیند شارژ، نشانگر آبی رنگی که در مرکز دکمه قرار دارد به آرامی‌ چشمک می‌زند تا شما را از میزان شارژ باتری مطلع کند. هنگامی‌که باتری به طور کامل شارژ شد، چراغ قوه فرآیند شارژ را متوقف کرده و نشانگر به طور پیوسته روشن خواهد شد.

تماس: چهارراه آموزش و پرورش، 01142259230 09125810120

No reviews yet.