قوانین و مقررات

چراغ قوه نایتکر p20ix

ویژگی ها

۴۰۰۰ لومن قدرت روشنایی ، ۲۲۱ متر پرتاب نور
دارای دو حالت کاربری روشنایی روزانه و تاکتیکال
سازگار با دو مدل باتری ۲۱۷۰۰ و CR۱۲۳/RCR۱۲۳
دارای باتری لیتیومی اختصاصی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر
ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم نظامی درجه aero
فناوری STROBE READY برای دسترسی سریع به حالت چشمک زن
آبکاری با روکش سخت سطح نظامی HA III

۱ ریال
محصولات مرتبط

چراغ قوه ای عالی برای کارهایی نظیر جستجو و گشت زنی ، مأموریت‌های نظامی، دفاع شخصی می تواند یکی از بهترین گزینه های برای خرید باشد. این چراغ قوه با یک عدد باتری نسل جدید لیتیومی ۲۱۷۰۰ و ۴ ال ای دی CREE XP-L۲ V۶ می تواند حداکثر ۴۰۰۰ لومن قدرت روشنایی داشته باشد و تا فاصله ۲۲۱ متری نور را برای شما روشن کند.
دو دکمه برای کنترل میزان روشنایی بر روی درپوش انتهایی همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید در نظر گرفته شده است. دکمه ای به نام Mode که کاملا صاف و با سطح درپوش یکی هست و برای تغییر میزان روشنایی دائمی استفاده می شود.
دکمه ای دیگر با نام STROBE READY که کاملا برجسته است و برای تنظیم میزان روشنایی و دسترسی لحظه ای به حالت چشمک زن یا نور خیلی زیاد استفاده می‌شود.
حالت کاربری روشنایی

چراغ قوه P۲۰iX دارای دو حالت کاربری روشنایی روزانه ( DAILY ) برای مصارف روزمره و تاکتیکال ( TACTICAL ) برای حالت نظامی و یا دفاع شخصی است که کاربر متناسب با قرار گیری در شرایط و موقعیت‌های مختلف می تواند از یکی از آن ها استفاده کند.
• حالت روزانه: هنگامی که چراغ روشن است، دکمه‌ (STROBE READY) را فشار دهید تا میزان روشنایی به ( خیلی کم ، کم ، متوسط ، زیاد ، خیلی زیاد و توربو ) تغییر کند. در این حالت اگر دکمه را فشار داده و نگه دارید به نور توربو لحظه ای دسترسی پیدا می کنید. با رها کردن دکمه به حالت قبل بازمی گردید.
• حالت تاکتیکال: وقتی چراغ روشن است دکمه‌ (STROBE READY) را فشار دهید تا میزان روشنایی به ( کم ، متوسط ، زیاد و توربو ) تغییر کند.

توجه : در صورت استفاده از باتری‌های CR۱۲۳ و RCR۱۲۳، چهار سطح روشنایی ( خیلی کم ، کم ، متوسط و زیاد ) و حالت STROBE در حالت روزانه قابل استفاده می‌باشند. همچنین در حالت تاکتیکال ۳ سطح روشنایی ( کم ، متوسط ، زیاد ) و چشمک زن در دسترس هستند.
برای فعال سازی حالت کاربری روشنایی مورد نظر مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. مطمئن شوید درپوش انتهایی کاملا محکم بسته شده باشد.
۲. دکمه‌ی (STROBE READY) را نگه دارید و همزمان با شل کردن درپوش انتهایی ، به سطح TURBOیا حالت STROBE دسترسی پیدا کنید.
۳. پس از شل شدن در پوش، چراغ‌ قوه با چشمک زدن حالت کاربری انتخاب شده را مشخص می‌کند، یک بار چشمک برای استفاده‌ روزانه و دوبار چشمک زدن برای حالت تاکتیکال.
۴. در آخر هم دکمه‌ (STROBE READY) را رها کرده و درپوش را سفت کنید.
باتری

یکی از ویژگی های مثبت و متمایز چراغ قوه P۲۰iX ، سازگار بودن با دو مدل باتری است. یک باتری سفارشی و قدرتمند ۲۱۷۰۰ لیتیموم یون ( NL۲۱۵۰HPi ) با ظرفیت فوق العاده ۵۰۰۰ میلی آمپر که شامل دو قطب مثبت و منفی در هر دو سر می باشد و با توجه به گفته شرکت نایتکر این تکنولوژی باعث می شود هر دو سر باتری تراکم انرژی بالایی داشته باشد و به لطف تکنیک‌های نوآورانه، این باتری با به حداقل رساندن توان هدر رفته در نتیجه‌ مقاومت داخلی، خروجی با راندمان بالا تولید می‌کند و با ساختاری هوشمند و سیستم‌های کنترلی سازگار است. این موضوع باعث می شود چراغ قوه در کمترین حالت نوردهی به مدت ۳۵۰ ساعت یعنی چیزی حدود ۱۴ روز در کمترین حالت روشنایی مداوم روشن بماند.
وضعیت شارژ باتری

برای شارژ باتری P۲۰iX یک ورودی شارژ USB-C با یک درپوش از جنس سیلیکونی که مقاومتی عالی در برابر آب، گرد و خاک و ضربه دارد در نظر گرفته شده است.
چراغ قوه P۲۰iX مجهز به یک سیستم شارژ هوشمند است به هنگام قرار دادن باتری در داخل چراغ قوه نشانگر ال ای دی چشمک می‌زند تا ولتاژ باتری(±۰.۱V) را نشان دهد. به عنوان مثال هنگامی که ولتاژ باتری ۴.۲V است، نشانگر شارژ ۴ بار چشمک میزند و پس از مکثی ۱.۵ ثانیه‌ای دوبار دیگر چشمک می‌زند. ولتاژهای مختلف نشان دهنده‌ی مقدار انرژی باقی مانده‌ی باتری هستند:
اما هنگامی که چراغ روشن است، نشانگر شارژ انرژی باقی مانده در باتری را مشخص می‌کند.
۱. روشن بودن مداوم نشان دهنده‌ شارژ بیش از ۵۰% می‌باشد.
۲. چشمک زدن آرام نشان دهنده‌ شارژ کمتر از ۵۰% است.
۳. چشمک زدن سریع نشان می‌دهد شارژ از ۱۰% کمتر می‌باشد.
مدت زمان شارژ باتری یون لیتیویم ۲۱۷۰۰ (۵,۰۰۰mAh) تقریبا ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه است (در صورت شارژ با آداپتور ۵V/۲A)
توجه :
هنگام استفاده از دو باتری CR۱۲۳ یا RCR۱۲۳ به صورت سری نشانگر ولتاژ میانگین بین دو باتری را نمایش می‌دهد.
در این چراغ قوه هماننده دیگر محصولات نایتکر از فناوری یکپارچه ART استفاده شده. این فناوری باعث می شود شما بر اساس شرایط محیطی که در آن قرار می گیرد بهترین عملکرد از نظر مدت زمان روشنایی در چراغ قوه خود را داشته باشید.
اگر به قسمت سر چراغ قوه دقت کنید قسمت هایی کنگره شکل را مشاهده می کنید. این کنگره ها از جنس سرامیک‌های سیلیکون نیتری

تماس: چهارراه آموزش و پرورش، 01142259230 09125810120

No reviews yet.