قوانین و مقررات

چراغ دوچرخه نایتکر BR35

ویژگی ها
انتشار حداکثر خروجی نور برابر ۱۸۰۰ لومن
دارای قابلیت تولید پرتو نوری با دو فاصله
باتری لیتیوم یون ۶۸۰۰ میلی آمپر با مدار شارژ هوشمند
صفحه نمایش هوشمند OLED
استاندارد ضدآب IPX۷
دارای ۳ حالت کاربری نوری برای اهداف مختلف

۱ ریال
محصولات مرتبط

چراغ دوچرخه Nitecore BR۳۵ یک چراغ حرفه ای برای دوچرخه سوران حرفه ای است که توسط کمپانی نایتکر تولید و طراحی شده است. مهندسان نایتکر با الگوبرداری از هدلایت ماشین این چراغ را به گونه ای طراحی کرده اند که پرتوی نوری آن فاصله نزدیک و دور را همزمان روشن میکند. این ویژگی باعث می شود دوچرخه سوار دید کامل و وسیعی نسبت به محیط اطرف خود تحت هر شرایط جوی در تاریکی شب داشته باشد.
این چراغ دوچرخه مجهز به دو لامپ CREE XM-L۲ U۲ قادر است ۱۸۰۰ لومن روشنایی ایجاد کند و حداکثر ۱۸۲ متر پرتاب نور آن است. هر دو لامپ دارای رفلکتورهای صیقلی و ضدانعکاس هستند. یکی از جزئیات برجسته این محصول آن است که لامپ و رفلکتور کوچکتر نور را به حالت زوایه دار پرتاب می کند. این ویژگی باعث می شود به هنگامی که در جاده و اتوبان هستید نور به ماشین هایی که از روبرو در حال حرکت هستند آن ها را اذیت نکند.
تغییر سطح نوری
هنگامی که چراغ قوه روشن است، بر روی دکمه افزایش سطح نور (+) بزنید تا سطح نور را به حالت توربو (سطح ۴) افزایش دهید؛ با زدن بر روی دکمه کم کردن (-) ، می توانید سطح نور را تا سطح پایین (سطح ۱) کاهش دهید.

دسترسی سریع به حالت های توربو/ احلت سطح نور پایین
دسترسی سریع به توربو : هنگامی که چراغ قوه روشن است ؛ دکمه افزایش سطح (+) را فشار داده و نگه دارید تا سریع وارد حالت توربو شوید.
دسترسی سریع به حالت نور کم : هنگامی که نور دستگاه روشن است؛ دکمه کاهش سطح نوری (-) را فشار داده و نگه دارید تا وارد حالت نور کم شوید.

تماس: چهارراه آموزش و پرورش، 01142259230 09125810120

No reviews yet.