قوانین و مقررات

چراغ قوه نایتکر P30i

ویژگی ها

دارای حداکثر ۲۰۰۰ لومن قدرت روشنایی
۱ کیلومتر پرتاب نور
دارای ۲ کلید برای کنترل سطح روشنایی
سازگار با دو مدل باتری ۲۱۷۰۰ و CR۱۲۳
۵ سطح روشنایی و ۲ حالت چشمک زن

۱ ریال
موجود نیست
محصولات مرتبط

چراغ قوه P۳۰i با ۲۰۰۰ لومن قدرت روشنایی تا فاصله یک کیلومتری را برای شما روشن خواهد کرد. این چراغ قوه مخصوص علاقه مندانی است که به دنبال چراغ قوه هایی با برد نور بالا و کیلومتری هستند طراحی شده است.
یکی از کاربردهای اصلی P۳۰i برای شکارچیان است زیرا معمولا این دسته از افراد به دنبال چراغ قوه هایی با برد بالا و برای نشاگیری و هدف گیری دقیق اهداف خود هستند.
چراغ قوه P۳۰i یک چراغ قوه تاکتیکال و نظامی اما با دو کلید و رابط کاربری مختلف است که یکی از ویژگی ها و مزیت های مهم آن به نسبت دیگر رقبا است. یکی از کلید ها مکانیکی در انتها و دیگری الکترونیکی بر روی بدنه قرار دارد. کلید انتهایی برای روشنایی لحظه ای چشمک زن و کلید روی بدنه برای روشنایی مداوم استفاده می شود.
چرا
P۳۰i شامل یک باتری اختصاصی ۲۱۷۰۰ ( NL۲۱۵۰HPi ) با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر است. چراغ قوه با استفاده ازاین باتری در کمترین حالت تا ۱۰۰ ساعت روشن خواهد ماند. شارژ کامل این باتری با استفاده از کابل شارژ Micro Type C حدود ۴ ساعت زمان می برد. این چراغ قوه از دو عدد باتری CR۱۲۳ هم پشتیبانی می کند.
غ قوه با جعبه ای سیاه و زیبا با درب مغناطیسی است. داخل جعبه درب فومی برش خورده برای چراغ قوه و یک جعبه کارتن با لوازم جانبی قرار دارد. تمام لوازم جانبی موجود عبارتند از:

باتری ۲۱۷۰۰ (NL۲۱۵۰HPi)
کابل شارژ USB-C
سوئیچ ریموت RSW۲i USB-C
براکت CR۱۲۳
گیره جیبی
کیف
اورینگ
کتابچه راهنمای

تماس: چهارراه آموزش و پرورش، 01142259230 09125810120

No reviews yet.